Sreda, 19. Feb. 2025

Covid dosje je zbirka dokazov, ki smo jih zbrali v zadnjih treh letih in podpirajo naslednjo trditev: Covid ni bil javnozdravstveni dogodek, čeprav je bil kot tak predstavljen svetovnemu prebivalstvu.

Šlo je za globalno operacijo, ki so jo usklajevale javno-zasebne obveščevalne službe in vojaška zavezništva ter se sklicevale na zakone, zasnovane za napade z JRKB (kemičnim, biološkim, radiološkim, jedrskim) orožjem.

Dosje vsebuje informacije o vojaško/obveščevalni koordinaciji odziva na bioobrambo Covid v ZDA, Združenem kraljestvu, Avstraliji, Kanadi, na Nizozemskem, v Nemčiji in Italiji. Za nekatere države imamo obsežno dokumentirane podatke. Za druge imamo nekaj dokumentacije o vpletenosti vojske/obveščevalne službe, vendar ne vseh podrobnosti.

Za čim več držav navajamo vojaške/obveščevalne agencije, odgovorne za odziv na Covid v njihovi državi; datumi, ko so bile v vsaki državi razglašene izredne razmere; vojaške/obveščevalne agencije in organe, pristojne za cenzuro/propagando; in najvišje položaje ljudi na vojaških/obveščevalnih pozicijah, za katere je bilo znano ali poročano, da imajo vodilne položaje v odzivu. Navajamo tudi povezave z globalnimi upravnimi organi, vključno z EU in UN/WHO, prek katerih je bil odziv usklajen. V zadnjem razdelku nudimo seznam vojaških/obveščevalnih/bioobrambnih zavezništev in sporazumov, ki zagotavljajo večnacionalne okvire za odzivanje na bioteroristični napad/napad z biološkim orožjem (op.prev.: ta del ni preveden, na voljo na povezavi do osnovnega prispevka v angleškem jeziku).

Z zagotavljanjem vseh teh informacij na enem mestu upamo, da bomo razblinili predstavo, da je bil Covid javnozdravstveni dogodek, ki so ga neodvisno upravljale agencije za javno zdravje vsake države, z nekaj omejenega, logistično usmerjenega vojaškega sodelovanja. Upamo tudi, da bomo opozorili na šokantno spoznanje, da niso bile le vojaške in obveščevalne agencije odgovorne za Covid v vseh teh državah, ampak je bil odziv na to, kar je bilo predstavljeno kot kriza javnega zdravja, usklajen prek vojaških zavezništev, vključno z Natom.

To bi moralo biti povsod predmet novic na naslovnicah.

Preiskovalce, žvižgače in vse, ki imajo informacije v zvezi s to temo, pozivamo, da nas kontaktirajo in/ali objavijo informacije, da bomo lahko nadaljevali s sestavljanjem popolne slike o tem, kaj se je zgodilo svetu od začetka leta 2020 do danes.

Kako se je začelo: danes pred petimi leti

Pred natanko petimi leti, 4. februarja 2020, sta se zgodili dve stvari, o katerih ne ve skoraj nihče, a sta igrali pomembno vlogo v teku novejše svetovne zgodovine:

  1. Na ta datum sta bili registrirani dve izjavi za nujne primere CBRN (orožje za množično uničevanje) – EUA in PREP Act –, ki ju je izdal minister za zdravje in socialne zadeve ZDA. EUA pomeni dovoljenje za uporabo v sili. Pravno so pooblastila EUA namenjena resnim, takojšnjim izrednim razmeram, ki vključujejo orožje za množično uničevanje. Omogočajo uporabo protiukrepov proti JRKB agentom brez regulativnega nadzora, namenjenega zagotavljanju varnosti in učinkovitosti, ker se neposredna grožnja JRKB napada šteje za veliko večjo od morebitnih tveganj, ki jih povzročijo protiukrepi. PREP Act je zakonsko nadomestilo, ki je dodeljeno vsakomur, ki sodeluje pri uporabi protiukrepa EUA, ker je tveganje JRKB napada, če gre za orožje za množično uničevanje, tako veliko, da se nihče ne bi smel soočiti s pravnimi posledicami za morebitno kolateralno škodo, povzročeno z uporabo nereguliranih protiukrepov. Za aktiviranje EUA zakon zahteva »ugotovitev sekretarja HHS, da gre za izredne razmere na področju javnega zdravja … ki vključujejo JRKB agent ali povzročitelje ali bolezen ali stanje, ki bi ga lahko pripisali takemu povzročitelju(-om)«. Torej, ko je bil EUA uradno aktiviran 4. februarja 2020, je šlo v bistvu za razglasitev izrednih razmer, ki vključujejo orožje za množično uničevanje. Razglasitev izrednih razmer v javnem zdravju v skladu z Zakonom o Covid PREP je bila večkrat obnovljena in trenutno velja do 31. decembra 2029.
  1. Obstaja posnetek izjave direktorja farmacevtske družbe, ki je povedal, da ga je ministrstvo za obrambo ZDA poklicalo, da bi ga obvestilo, "da na novo odkriti virus Sars-2 predstavlja grožnjo nacionalni varnosti." Pomembno je omeniti, da je bilo 4. februarja 2020 v ZDA manj kot ducat potrjenih primerov nove koronavirusne bolezni (pozneje imenovane Covid-19) in nič smrti. Po vsem svetu je bilo število smrtnih žrtev manj kot 500. V zvezi z virusom ni bilo ničesar, vsaj tako, kot je bilo javno predstavljeno, zaradi česar bi kdo verjel, da predstavlja grožnjo nacionalni varnosti. Ta dva dogodka sta izjemna iz več razlogov: Prvič, kažeta, da so bili začetki Covida zakoreninjeni v mahinacijah nacionalne varnosti, ne pa v vprašanjih javnega zdravja. Drugič, močno nakazujejo, da se je uvedba „medicinskih protiukrepov“ EUA v skladu z izjavo o izrednih razmerah na področju javnega zdravja uradno začela v času, ko izrednih razmer, še manj pa nacionalnih ali globalnih, nikakor ni bilo mogoče določiti. V času izjav EUA in PREP Act ni bilo parametrov javnega zdravja, ki bi upravičevali, da novi virus predstavlja "grožnjo nacionalni varnosti".

Tako se je na današnji dan pred petimi leti uradno začela vojaška akcija uvajanja JRKB protiukrepov proti slabo opredeljeni bolezni, ki naj bi ubila nekaj sto ljudi po vsem svetu.

V šestih tednih po tem datumu, da bi zagotovili trg za protiukrepe (med drugimi cilji), je po vsem svetu stopil v veljavo odziv na zaprtje do cepiva – ki je vojaški/protiteroristični načrt in nima nobene zveze z javnim zdravjem.

Zakaj so te informacije ključne

Covid je bil globalno usklajen odziv, ki je temeljil na pravnih okvirih, namenjenih situacijam biološke obrambe/biološkega bojevanja. Napad, ki je sprožil globalni odziv na covid, bi lahko bil resničen, zaznan ali izmišljen – ne glede na sprožilec je paradigma zaklepanja do cepiva nastala v vojaški/obveščevalni knjigi bioobrambe, ne v nobenem znanstveno utemeljenem ali epidemiološko uveljavljenem načrtu javnega zdravja.

To pomeni, da nič v zvezi z odzivom – maskiranje, distanciranje, zapore, cepiva – ni bilo del načrta javnega zdravja za odziv na izbruh bolezni. Namesto tega je bil vsak vidik odziva namenjen povzročitvi panike v javnosti, da bi dosegli skladnost z operacijami bioobrambe, kar je doseglo vrhunec z vbrizgavanjem nereguliranih produktov mRNA, ki so bili pravno obravnavani kot vojaški protiukrepi bioobrambe (MCM), v milijarde ljudi.

Kdo je naročil in vodil te operacije? Kdo je imel od njih korist? Kdo jih je in jih še vedno prikriva? Ta vprašanja preiskujemo zadnjih nekaj let.

Debbie Lerman, Sasha Latypova, Brownstone Institute, 4. februar 2025

Originalni vir prevoda z vsemi povezavami: https://brownstone.org/articles/the-covid-dossier/