Zaključni krog pogajanj je predviden od 7. do 11. aprila 2025, 78. zasedanje Svetovne zdravstvene skupščine bo potekalo od 19. do 27. maja 2025. Mogoče je, da bo Svetovna zdravstvena skupščina na tem zasedanju sprejela pandemski sporazum.
Pogajalci vodijo neformalna srečanja (https://apps.who.int/gb/gov/en/intergovernmental-meeting_en.html), zaključni krog pogajanj je predviden od 7. do 11. aprila 2025. (https://apps.who.int/gb/inb/e/e_inb-13-resumed-session.html), 78. zasedanje Svetovne zdravstvene skupščine bo potekalo od 19. do 27. maja 2025 (https://www.who.int/about/governance/world-health-assembly). Mogoče je, da bo Svetovna zdravstvena skupščina na tem zasedanju sprejela pandemski sporazum.
30 RAZLOGOV ZA ZAVRNITEV PANDEMSKEGA SPORAZUMA
Svetovna zdravstvena organizacija v pogajanjih o predlaganem "Pandemičnem sporazumu" ni obravnavala naslednjih vprašanj:
-
Razdelitev virov
Svetovna zdravstvena organizacija ni uspela dokazati, da bo predlagani "pandemski sporazum" dejansko izboljšal zdravje ljudi po vsem svetu. Nasprotno, gre zgolj za prerazporeditev bogastva pod krinko "pravičnosti". Namen "pandemičnega sporazuma" ni izboljšanje zdravja. Gre za skorumpiran poslovni dogovor, katerega namen je prisiliti države, da kupujejo farmacevtske izdelke. V svetu, kjer velika večina ljudi NE umre zaradi nalezljivih bolezni, je "pandemični sporazum" velika napačna razporeditev sredstev, virov in energije. Brezpogojni "mehanizem usklajenega financiranja" bi milijarde dolarjev preusmeril v proizvodnjo "izdelkov, povezanih s pandemijo", ki dejansko povzročajo več škode kot koristi. Pandemije so izjemno redki dogodki. Z ocenjenimi prispevki v višini 30 milijard dolarjev letno bi "mehanizem usklajenega financiranja" preusmeril dragocene vire stran od glavnih vzrokov bolezni in smrti. Neto rezultat bi bilo verjetno poslabšanje zdravja po vsem svetu. Glej člen 20
-
Brez pregleda in analize preteklih dogodkov
Svetovna zdravstvena organizacija ni izvedla temeljite neodvisne preiskave napak, kaznivih dejanj in zlorabe pooblastil, do katerih je prišlo v zadnjih petih letih. Njihova "pridobljena spoznanja" popolnoma ignorirajo škodo, ki so jo povzročile zapore, predpisane maske in "cepiva", pa tudi škodljive učinke na zdravje, ki so jih povzročile maske, brisi PCR, "odobreni terapevtiki" in sama "cepiva". Odsotnost resnično neodvisnega in nepristranskega pregleda vloge in priporočil SZO med "pandemijo" COVID-19 predstavlja tveganje za legitimizacijo neučinkovitih, neuspešnih in škodljivih odzivov na pandemijo. Pred sprejetjem kakršnega koli sporazuma je potrebno opraviti temeljito neodvisno preiskavo in analizo zadnjih petih let.
-
Paradoks neenakosti
Svetovna zdravstvena organizacija ni ustrezno pojasnila, kakšne morebitne koristi za zdravje bi lahko nastale z zagotavljanjem "pravičnega dostopa" do strupenih izdelkov, povezanih s pandemijo, in smrtonosnih injekcij državam z nizkimi in srednjimi dohodki, ki so na prebivalca dosegale 10-30-krat boljše rezultate kot bogate države, ki so imele veliko večji dostop do teh nevarnih in neučinkovitih, vendar zelo dobičkonosnih farmacevtskih izdelkov. https://data.who.int/dashboards/covid19/deaths?n=c
-
Neuspešni ukrepi za javno zdravje
Svetovna zdravstvena organizacija ni priznala, da omejitve potovanj, zapore, sledenje stikov, socialna distanca in predpisane maske niso veljavne metode za zajezitev širjenja bolezni in da je uveljavljanje teh "javnozdravstvenih ukrepov" dejansko resno škodovalo telesnemu, duševnemu in čustvenemu zdravju milijonov ljudi ter raztrgalo samo strukturo naše družbe. Da ne omenjamo, da gre za očitno kršitev temeljnih človekovih pravic in svoboščin!
-
PPCR prevara
Svetovna zdravstvena organizacija ni priznala, da je pretvarjanje, da se ugotavlja število primerov preko neustreznih RT-PCR protokolov, prevara in neprimeren način za poskus diagnoze bolezni. Niso uspeli obravnavati dejstva, da dejanje vstavljanja brisa v nosno votlino nekoga, zlasti če je izvedeno nepravilno, zahteva resnično informirano privolitev zaradi resne škode, ki jo tak invazivni postopek lahko povzroči in jo je povzročil. >PCRfraud.com<
-
Nimajo dokazov za virus
Svetovna zdravstvena organizacija ni zagotovila dokazov, da patogen, ki so ga poimenovali SARS-CoV-2, obstaja kje drugje kot v računalniški pomnilniški napravi in je bil ustrezno izoliran v fizičnem prostoru.
-
Ni dokaza o vzročni povezavi
Svetovna zdravstvena organizacija ni zagotovila dokazov, da je patogen, ki ga je poimenovala SARS-CoV-2, dejansko sposoben povzročiti bolezen, ki jo je poimenovala COVID-19, in ni zagotovila dokazov, da se lahko prenaša z enega človeka na drugega.
-
Ni živalskega (zoonotskega) vira
Svetovna zdravstvena organizacija ni uspela resnično opredeliti domnevnega živalskega vira patogena, ki ga je poimenovala SARS-CoV-2. -
Ni "pacienta nič"
Svetovna zdravstvena organizacija ni uspela identificirati tako imenovanega "bolnika nič", ki je bil prvi človek, ki se je (domnevno) okužil s SARS-CoV-2 in zbolel za COVID-19. -
Gripa je izginila
Svetovna zdravstvena organizacija ni pojasnila, kako in zakaj je tipična sezonska gripa preprosto izginila, ko so se bolezni dihal preimenovale v COVID-19. -
Samo farmacevtski izdelki
SZO ni prepoznala koristi preventivnega zdravljenja s temeljno prehrano, naravnimi vitamini, minerali, zelišči in drugimi nefarmacevtskimi sredstvi. Ti niso vključeni in se niti ne štejejo za "zdravstvene izdelke, povezane s pandemijo".
-
Izogibanje osnovnim zdravilom
Svetovna zdravstvena organizacija ni prepoznala prednosti uporabe obstoječih esencialnih zdravil, ki so cenovno dostopna in so po desetletjih uporabe resnično dokazano varna in učinkovita, ter ni prepoznala, da je bilo to, da ni priporočila uporabe učinkovitih esencialnih zdravil, katastrofalna napaka.
-
Brez preventivnega ali zgodnjega zdravljenja
Svetovna zdravstvena organizacija ni priznala in potrdila ogromne škode, ki je nastala zaradi zavrnitve preventivnega in zgodnjega zdravljenja z resnično varnimi in učinkovitimi metodami, in je molčala glede brutalnega preganjanja tistih pogumnih duš, ki so poskušale rešiti življenja z razumnimi, cenovno dostopnimi, logičnimi in znanstveno veljavnimi protokoli.
-
Škodljivi protokoli
Svetovna zdravstvena organizacija ni prepoznala smrtonosnih stranskih učinkov "odobrenih" terapij, kot so remdesivir, kisik z visokim pretokom ter napačna uporaba midazolama in ventilatorjev. -
Neuspešna "cepiva"
Svetovna zdravstvena organizacija ni priznala neizpodbitnega dejstva, da sta bili cepivi AstraZeneca in J&J umaknjeni s trga zaradi velikega števila resnih neželenih dogodkov, ki sta jih povzročili.
-
Več neuspešnih "cepiv"
Svetovna zdravstvena organizacija se ni uspela sprijazniti z dejstvom, da ni bilo nikoli raziskano, da bi injekcije genske terapije mRNA COVID-19 zaustavile okužbo ali prenos, saj ne morejo opraviti najbolj temeljnega namena, povezanega z nečim, kar se imenuje "cepivo"
-
Laž o "varnem in učinkovitem" cepivu
Svetovna zdravstvena organizacija ni uspela opredeliti izraza "varno in učinkovito" in še naprej ignorira ogromno število resnih neželenih dogodkov in smrti, ki so jih povzročile te injekcije.
-
Nedolčeni pojmi
Ne glede na to, da se beseda "pandemija" v najnovejši različici dokumenta pojavi 239-krat, izraz "pandemija" v predlaganem "Pandemičnem sporazumu" ni opredeljen. Opustitev opredelitve izrazov "pandemija" in "cepivo" ter številnih drugih izrazov je popolnoma nesprejemljiva. Glej člen 1
-
Napačna osredotočenost
Svetovna zdravstvena organizacija ni priznala, da bo poraba milijard dolarjev za obsežno "agendo enega zdravja" za svetovni "preventivni" nadzor nad patogeni s pandemičnim potencialom uspešna le v monetiziranju in spodbujanju odkrivanja in širjenja takšnih patogenov.
-
Raziskovanje pridobivanja funkcij
Svetovna zdravstvena organizacija ni obravnavala nevarnosti, povezanih z raziskavami pridobivanja funkcij, ter želje številnih ljudi, da bi se takšne raziskave trajno ustavile.
-
Konflikti interesov
Svetovna zdravstvena organizacija ni obravnavala stalnega in vsesplošnega vprašanja navzkrižja interesov. V pogajanjih o "pandemskem sporazumu" so lahko sodelovali predstavniki podjetij in številni lobisti za posebne interese, vendar prave javne razprave ali razprave dejansko ni bilo. Ljudje ne želimo in ne potrebujemo "pandemičnega sporazuma", vsekakor pa ne takšnega, ki ne bi upošteval našega prispevka. Navzkrižja interesov, ki so vključena v osnovno strukturo Svetovne zdravstvene organizacije, so izjemno velika.
-
Ne, vaš sporazum ni naša odgovornost
Svetovna zdravstvena organizacija ni utemeljila vključitve besedila, ki trdi "posamezniki ... so odgovorni, da si prizadevajo za spoštovanje cilja tega sporazuma". Popolnoma absurdno je trditi, da je vsak moški, ženska in otrok odgovoren za kakršen koli sporazum, v katerem je bilo njihovo sodelovanje večinoma prepovedano. Svetovna zdravstvena organizacija ni uspela utemeljiti izjave, da so države članice v prvi vrsti odgovorne za zdravje in blaginjo svojih narodov. Posamezni moški in ženske so na koncu odgovorni za svoje zdravje.
-
En pristop k zdravju
Svetovna zdravstvena organizacija ni uspela utemeljiti, kako je "pristop enega zdravja" kaj več kot nejasen in znanstveno nedokazan koncept. Edini razlog, da se takšen koncept obravnava, je vseobsegajoči domet, ki bi neizvoljenim birokratom po vsem svetu omogočil nadzor nad vsakim vidikom življenja na Zemlji. Glej člen 1(b) in člen 5
-
Prevzem regulativnih agencij
Svetovna zdravstvena organizacija ni uspela obravnavati očitnega dejstva, da so regulativne agencije po vsem svetu zajeli farmacevtski interesi. Pravzaprav imajo od tega koristi. >Povezava< Posledično znižanje standardov varnosti in kakovosti je dejansko povzročilo raven neželenih dogodkov, ki sami po sebi predstavljajo izredno nevarnost za javno zdravje mednarodnega pomena. S predlaganim "pandemičnim sporazumom" se želi pospešiti postopek regulativnega pregleda in/ali izredne regulativne odobritve, ki zagotovo ne bi zaščitil zdravja in varnosti milijard ljudi. Globoko pomanjkljiv in skorumpiran postopek, s katerim Svetovna zdravstvena organizacija podeljuje "dovoljenja" za izdelke, ter pristojbine, ki jih zaračunava za "cepiva", diagnostiko in pripomočke za obrezovanje moških, je treba reformirati. Glej tudi člen 14.2(a)
-
Odgovornost
Svetovna zdravstvena organizacija ni uspela obravnavati nepopisne škode, ki so jo farmacevtska zdravila in injekcije povzročile zdravju milijonov ljudi. Namesto krepitve in globalizacije zaščite odgovornosti farmacevtskih podjetij morajo proizvajalci odgovarjati za škodo, ki jo njihovi izdelki še vedno povzročajo milijardam ljudi po vsem svetu. Glej člena 13.6 in 13bis (8)
-
Dostop do patogenov in delitev koristi
Predlagani sistem za dostop do patogenov in delitev koristi bi učinkovito monetiziral in spodbudil iskanje "patogenov s pandemskim potencialom". S tem svet ne bo postal varnejši, temveč bo imel ravno nasprotni učinek. Glej člen 12
-
Neprimerne celične in genske terapije
Svetovna zdravstvena organizacija ni utemeljila vključitve celičnih in genskih terapij v kategorijo zdravstvenih proizvodov, povezanih s pandemijo. Eksperimentiranje z gensko manipulacijo pod pretvezo odzivanja na izredne razmere je popolnoma neetično. Glej člen 1(d)
-
Globalna dobavna veriga in logistična mreža
Svetovna zdravstvena organizacija ni uspela dokazati, zakaj bi morala biti pooblaščena za nadzor in/ali upravljanje globalne dobavne verige in logističnega omrežja za nadzor dostopa do izdelkov, povezanih s pandemijo. Glej člen 13.
-
Konferenca pogodbenic
Svetovna zdravstvena organizacija ni uspela dokazati potrebe po vzpostavitvi še ene nove birokracije (konference pogodbenic), ki jo sestavljajo neizvoljeni, neodgovorni in večinoma neznani birokrati. To bo zagotovo vodilo k še večjemu zapravljanju in korupciji veliko prej, kot bo pomagalo preprečiti, pripraviti ali se odzvati na kakršne koli prihodnje "pandemije". Glej člene 21-37.
-
Informacijsko nesoglasje
Svetovna zdravstvena organizacija ni uspela dokazati svoje modrosti in strokovnega znanja pri izboljšanju zdravja ljudi. Dejansko se zdravje ljudi po svetu vztrajno slabša. Zdi se, da Svetovna zdravstvena organizacija še vedno verjame, da ve, kaj je najboljše za vse, čeprav se je v zadnjih petih letih izkazalo, da se je tako grozljivo motila. Nefiltrirane informacije morajo priti iz različnih virov, vendar se Svetovna zdravstvena organizacija šteje za nezmotljivo v zdravstvenih zadevah in nadomešča pravo avtoriteto posameznih moških in žensk. Da bi imeli kakršne koli možnosti za preprečevanje bolezni, je treba vsakogar spodbujati in mu omogočiti, da odkrito deli svoje zdravstvene izkušnje, opažanja in modrosti, ter mu omogočiti, da prevzame odgovornost za svoje zdravje in sprejme lastne zdravstvene odločitve. Svetovna zdravstvena organizacija NE more odločati o tem, kaj je res. NISO lastniki znanosti. Glej preambulo št. 3.
Spremembe MEDNARODNIH ZDRAVSTVENIH PRAVIL z dne 1. junija 2024.
Med pogajanji o spremembah Mednarodnih zdravstvenih pravil v letu 2024 nikoli ni bilo dovoljeno javno komentiranje, pogajanja pa so potekala v tajnosti vse do zadnjega možnega trenutka, kar jasno krši 55. člen MZP, ki zahteva štirimesečno obvestilo o kakršnih koli spremembah, ki jih mora obravnavati Svetovna zdravstvena skupščina.
Pozno zvečer na zadnji dan Svetovne zdravstvene skupščine (sobota, 1. junij 2024) je Svetovna zdravstvena skupščina domnevno "sprejela" številne spremembe Mednarodnih zdravstvenih pravil (MZP).
19. septembra 2024 je Svetovna zdravstvena organizacija o spremembah uradno obvestila 196 pogodbenic MZP.
Obvestilo državam pogodbenicam o spremembah Mednarodnih zdravstvenih predpisov (2005)
846KB ∙ datoteka PDF Prenos
Državam članicam NI treba navesti razlogov, zakaj se odločijo zavrniti spremembe Mednarodnega zdravstvenega pravilnika.
V nadaljevanju so navedeni razlogi za ZAHTEVO, da vlade vseh 195 drugih držav pogodbenic v celoti ZAVRNE spremembe Mednarodnega zdravstvenega pravilnika iz leta 2024.
Vabim ljudi po vsem svetu, da kopirajo spodaj navedene razloge, jih uredijo in prilagodijo tako, da odražajo osebna mnenja, ter svoje razloge delijo s svojimi javnimi uslužbenci.
25 razlogov za zavrnitev sprememb Mednarodnega zdravstvenega pravilnika
Nam ljudem in našim predstavnikom ni bila dana ustrezna priložnost, da bi sodelovali z našimi javnimi uslužbenci PRED IN MED temi pogajanji, čeprav je več kot 400 lobistov posebnih interesov dobilo sedež za pogajalsko mizo.
Jasno je, da pogajanja NISO bila namenjena ocenjevanju kršitev temeljnih človekovih pravic, slabih odločitev in napak, ki so bile storjene, da ne omenjamo zločinov, ki so bili storjeni v zadnjih petih letih. Obstajajo številne spremembe, ki bi morale biti sprejete, pa niso bile.
Očitno je, da namen teh sprememb NI izboljšanje zdravja nas, ljudi. Kako si lahko prizadevamo za preprečevanje, pripravo in boljši odziv na "naslednjo pandemijo", medtem ko ne znamo opredeliti niti pojmov "pandemija", "preprečevanje", "pripravljenost" in "odziv"?
Edina stvar, ki jo bodo te spremembe izboljšale, je prihodnji dobiček vse večjega industrijskega kompleksa farmacevtskih bolnišnic za nujne primere (PHEIC).
Nasprotujem spremembam Mednarodnega zdravstvenega pravilnika (2005) iz leta 2024 in ZAHTEVAM, da jih naša vlada v skladu z 61. členom MZP v celoti zavrne pred 19. julijem 2024, in sicer iz naslednjih razlogov:
Upoštevajte, da so v veljavnih mednarodnih pravilih zdravstvenega varstva IHR (2005): "zdravstveni ukrep ne vključuje ukrepov kazenskega pregona ali varnostnih ukrepov."
-
Člen 1 - Opredelitev pojma "izredne razmere ob pandemiji" je tako nejasna, da je brez pomena. Z njo se ne doseže nič drugega kot to, da se generalnemu direktorju ponudi sredstvo za vzbujanje nepotrebnega strahu na svetovni ravni, kar je nesprejemljivo.
-
Člen 1 - Opredelitev "ustreznih zdravstvenih proizvodov" ne bi smela vsebovati celičnih in genskih terapij ter popolnoma zanemarja naravna zelišča, prehranske proizvode in alternativna zdravila. Navedena je v členih 13, 16, 17 in 18 ter Prilogi 1 in v bistvu zagotavlja dobiček farmacevtskemu bolnišničnemu industrijskemu kompleksu (PHEIC) na račun cenovno dostopnejših, varnejših in učinkovitejših naravnih izdelkov. To je nesprejemljivo.
-
Člen 1 - Opustitev opredelitve izrazov "pandemija", "preprečevanje", "pripravljenost", "odziv", "varen in učinkovit" ter "cepivo" je nesprejemljiva.
-
Člen 4 - Uporaba dveh različnih izrazov za opredelitev načina komuniciranja držav pogodbenic s Svetovno zdravstveno organizacijo je odvečna, potratna in, odkrito povedano, preprosto neumna. Ta sprememba preprosto nikakor ni potrebna, zato je nesprejemljiva.
-
Člen 10 - Sprememba tega člena še naprej omogoča Svetovni zdravstveni organizaciji, da v času izrednih razmer deluje v tajnosti "kadar je to upravičeno zaradi velikosti tveganja za javno zdravje, mora SZO z drugimi državami pogodbenicami deliti informacije o dogodku, ki so ji na voljo." Tajnost je v odprti in pravični družbi odvratna. To je nesprejemljivo.
-
Člen 12 - Ker je opredelitev pojma "izredne razmere zaradi pandemije" neustrezna, je pooblastilo za razglasitev "izrednih razmer zaradi pandemije" nesmiselno. Z njo se ne doseže nič koristnega, razen tega, da se generalnemu direktorju ponudi sredstvo za sprožanje nepotrebnega strahu na svetovni ravni. Kljub tej novi opredelitvi so merila za razglasitev različnih stopenj izrednih zdravstvenih razmer zdaj le še bolj zmedena. Dajanje pooblastil generalnemu direktorju SZO, da enostransko razglasi "pandemsko izredno stanje (PE)" poleg izrednega stanja na področju javnega zdravja mednarodnega pomena (PHEIC) brez kakršnegakoli nadzora in nadzora ali ravnovesja njegove moči, je nesprejemljivo.
-
Člen 13 -Vse lepo zveneče besede v tej spremembi služijo prikrivanju dejstva, da Svetovna zdravstvena organizacija deluje kot tržna in promocijska roka farmacevtskega industrijskega kompleksa bolnišničnih nujnih pomoči. (PHEIC). Kot je navedeno,"generalni direktor ... na zahtevo države pogodbenice z njo deli dokumentacijo o izdelku, ki se nanaša na določen ustrezen zdravstveni izdelek, kot jo je WHO zagotovil proizvajalec." Svetovna zdravstvena organizacija izvaja zelo donosen sistem predkvalifikacije. Ta očitno koruptivna oblika kronističnega kapitalizma je popolnoma nesprejemljiva.
-
Členi 15, 16, 17 in 18 - Z navodilom generalnemu direktorju "zagotoviti razpoložljive informacije o vseh mehanizmih, ki jih usklajuje WHO, v zvezi z dostopom do ustreznih zdravstvenih proizvodov in njihovo dodelitvijo," spremembe teh členov preprosto podpirajo Svetovno zdravstveno organizacijo za ustvarjanje denarja iz predkvalifikacije in seznama nujne uporabe. Te spremembe so nesprejemljive.
-
18. člen - Popravek tega člena določa, da "Priporočila, ki jih WHO izda državam pogodbenicam, ... upoštevajo potrebo po ... ohranjanju mednarodnih dobavnih verig." Čeprav se to morda zdi koristno, je treba na to gledati v luči pogajanj o predlaganem "Pandemičnem sporazumu", s katerim bi Svetovna zdravstvena organizacija prevzela nadzor nad "Globalno distribucijsko in logistično mrežo" Ta prikrita težnja po moči, nadzoru in dobičku je nesprejemljiva.
-
Člen 24.1(a), člen 24.1(b) in Priloga 4.1(c) - Prisiljevanje prevoznikov, da uporabljajo "zdravstvene ukrepe" na krovu ter med vkrcavanjem in izkrcavanjem potnikov, s čimer kršijo temeljne svoboščine, je nesprejemljivo.
-
Člen 27 - Dodatno pooblastilo za karanteno "sumljivih oseb, ki niso bolne", je ogabna kršitev temeljne pravice do svobode, pa tudi neposredna kršitev člena 3 MZZ(2005). To totalitarno prekoračitev je mogoče najti tudi v členih 1, 18, 27, 31, 32, 40 ter prilogah 1, 7 in 8. Neupravičena karantena ljudi je absolutno in v celoti nesprejemljiva.
-
Člen 35, Priloga 6.4 in PRILOGA 6.8 - Svetovna zdravstvena organizacija ne sme biti pooblaščena za "razvijanje in po potrebi posodabljanje tehničnih smernic, vključno s specifikacijami ali standardi v zvezi z izdajanjem in ugotavljanjem pristnosti zdravstvenih dokumentov." Sama zahteva po kakršni koli obliki "zdravstvenega dokumenta" pomeni kršitev temeljne pravice do zasebnosti in je nedvomno nesprejemljiva.
-
Člen 43 - Mednarodni zdravstveni pravilnik o zdravstvenem varstvu potrošnikov bi si moral prizadevati za večjo preglednost, vendar bi ta sprememba uvedla ravno nasprotno, saj zahteva, da "morajo biti informacije, izmenjane med posvetovanjem, zaupne". Tajnost je v odprti in pravični družbi odvratna. To je nesprejemljivo.
-
Člen 44 - Ta sprememba zahteva "Države pogodbenice ... po potrebi ohranijo ali povečajo domače financiranje in sodelujejo ... za okrepitev trajnostnega financiranja v podporo izvajanju teh predpisov. "Koliko bo to stalo? Ta odprti sporazum o nadaljnjem metanju denarja v industrijski kompleks farmacevtskih bolnišnic za nujne primere kaže, da se pogajalci v zadnjih petih letih niso ničesar naučili. To je nesprejemljivo.
-
Člen 44(bis) - V členu 21 Ustave Svetovne zdravstvene organizacije ni določbe o "usklajevalnem finančnem mehanizmu", ki bi bil vključen v Mednarodne zdravstvene predpise. Takšen "mehanizem" je zunaj ustavne pristojnosti Svetovne zdravstvene organizacije in se NE SME vključiti v Mednarodne zdravstvene predpise. Upoštevajte priporočilo Odbora za pregled Mednarodnih zdravstvenih predpisov na strani 71 končnega poročila: "Odbor ugotavlja, da ima SZO v skladu s členom 44 v sodelovanju z državami pogodbenicami že vlogo pri zbiranju finančnih sredstev, in svari pred vzpostavitvijo izrecne finančne funkcije SZO v okviru pravilnika.". Ne samo, da je to protiustavno, je tudi nesprejemljivo. https://apps.who.int/gb/wgihr/pdf_files/wgihr2/A_WGIHR2_5-en.pdf
-
Člen 44(bis) - Nezmožnost opredelitve podrobnosti o "usklajevalnem finančnem mehanizmu", medtem ko daje neizvoljenim, neodgovornim in neznanim prihodnjim birokratom pooblastila za nadzor nad "mehanizmom", nezmožnost določitve, koliko bo to stalo, nezmožnost zahtevati popolno preglednost in objaviti popolno revizijsko sled ter nezmožnost zagotoviti, da bodo preprečena nasprotja interesov, so vse nesprejemljive.
-
Člen 44(bis) - Koliko denarja namerava naša država prostovoljno prispevati izjemno nejasnemu "usklajevalnemu finančnemu mehanizmu"? Ljudje ne bomo imeli popolnoma nobenega nadzora nad tem, kdo bo prejel ta denar, niti ne bomo mogli določiti, kako naj se ta denar porabi. Kako bomo sploh vedeli, ali so bili izdatki kakor koli koristni? S katerimi merili in načini analize bi lahko kdo ugotovil, ali je bilo s porabo našega denarja doseženo kaj drugega kot to, da so prejemniki postali bogatejši? To je nesprejemljivo.
-
Člen 44(bis) 2(e) - "Koordinacijski finančni mehanizem" bo precej verjetno omogočil neizvoljenim posrednikom znotraj finančne elite, da vplivajo na način zagotavljanja in uporabe denarja ter ga nadzorujejo. To ni metoda, s katero bi se izboljšalo zdravje. To je le krinka za nenehno povečevanje njihovega bogastva. To je nesprejemljivo.
-
Člen 44(bis) 2(e) - "Koordinacijski finančni mehanizem" bo pooblaščen za "izkoriščanje prostovoljnih denarnih prispevkov za organizacije." To je tako očiten primer skorumpiranega kronističnega kapitalizma v najslabši obliki, da je jasno nesprejemljiv.
-
Člen 45 - Tudi dejstvo, da "Države pogodbenice lahko obdelujejo in razkrivajo osebne podatke", je popolnoma nesprejemljivo.
-
Člen 54(bis) - Ustanovitev Odbora držav pogodbenic za izvajanje mednarodnega pravnega reda (2005) za "olajšanje učinkovitega izvajanja" "usklajevalnega finančnega mehanizma" skupaj z ustanovitvijo pod-odbora za "zagotavljanje tehničnega svetovanja" je še en primer nekoristne in potratne birokracije, ki je nesprejemljiva.
-
Priloga 1.2(c)(i) in Priloga 1.3(b) - Naročanje državam članicam, naj razvijejo, okrepijo in ohranijo svoje temeljne zmogljivosti za nadzor, mora biti omejeno po obsegu, da se zaščitijo pravice posameznikov. Nenehni in vse večji posegi v našo zasebnost in temeljne svoboščine so nesprejemljivi.
-
Priloga 1.2(c) in Priloga 1.3(i) - Z usmerjanjem držav članic k razvoju, krepitvi in ohranjanju temeljnih zmogljivosti za obravnavanje dezinformacij in napačnih informacij, obstaja nevarnost kršitve temeljne pravice do svobode govora. Ta "nadzor" se mora odražati izključno v dolžnosti vlade, da javnosti zagotovi točne informacije, in se nikakor ne sme uporabljati za cenzuro javnega diskurza, kar je popolnoma in nesporno nesprejemljivo.
-
Priloga 2 - Potrebno je priznanje, da Svetovna zdravstvena organizacija s črtanjem poliovirusa "divjega tipa" priznava, da je poliovirus, pridobljen s cepljenjem, postal svetovni zdravstveni problem, ki ga je povzročila sama. Množično iatrogeno povzročanje bolezni s strani prav tistih zdravil, za katera se trdi, da preprečujejo takšne bolezni ("zdravstveni proizvodi, povezani s pandemijo"), je bistvo tega, zakaj so ukrepi Svetovne zdravstvene organizacije na splošno in še posebej spremembe Mednarodnih zdravstvenih pravil iz leta 2024 nesprejemljivi.
-
Priloga 6 - možnost, da se "osebi, ki se ne more podpisati", omogoči "cepljenje" brez njene privolitve, in določba, da "skrbnik podpiše potrdilo v njenem imenu", odpira možnost ogromnih zlorab moči in je popolnoma nesprejemljiva.
ZAHTEVAMO, da se spremembe Mednarodnega zdravstvenega pravilnika iz leta 2024 v celoti zavrnejo.
James Roguski
Vir: https://jamesroguski.substack.com/p/reject-the-treaty